Zona de informare
Urmare modificărilor şi completărilor aduse Legii nr.156/2000 privind protecţia cetăţenilor români care lucrează in străinătate, prin OUG nr.33/2021, potrivit art.12 alin. (4) agenţii de plasare şi furnizorii de servicii de plasare a forţei de muncă au obligaţia de a transmite inspectoratului teritorial de muncă în a cărui rază teritorială îşi au sediul social agenţii, respectiv inspectoratului teritorial de muncă în a cărui rază teritorială furnizorii de servicii îsi desfăsoară activitatea pe teritoriul României o notificare privind plasarea forţei de muncă, cu cel puţin 5 zile lucrătoare.
Pentru descarcare model notificare conceput la nivelul Inspectiei Muncii in format editabil (WORD) - click aici si in format PDF - click aici!
MUNCEȘTE LEGAL!
CUNOAȘTE-ȚI
DREPTURILE!
___________________________________________________________________________________________
Inspectoratul Teritorial de Muncă Teleorman, anunță beneficiarii că în vederea eliberării informaţiilor din baza de date organizată la nivelul Inspecţiei Muncii cu Registrele Generale de Evidenţă a Salariaţilor depuse de angajatori sunt necesare următoarele:
- cerere tip - CLICK PENTRU DESCARCARE CERERE AICI!
- copie CI scanată;
- împuternicire semnată şi scanată, dacă este cazul;
- copie CI a persoanei împuternicite dacă este cazul;
- dovada plăţii a sumei de 20 de lei / document în contul de Trezorerie al I.T.M. Teleorman RO69TREZ6065032XXX005146, Trezoreria Alexandria,Cod fiscal: 12317500.
Documentele de mai sus semnate, se transmit pe adresa de e-mail: itmteleorman@itmteleorman.ro urmând ca ridicarea documentului să se facă personal de la sediul instituţiei.
____________________________________________________________________________________________
Inspectoratul Teritorial de Muncă Teleorman, anunță beneficiarii că în vederea eliberarii unei adeverinţe de vechime sunt necesare
următoarele documente:
- cerere tip - CLICK PENTRU DESCARCARE CERERE AICI!
- copie CI scanată;
- împuternicire semnată şi scanată, dacă este cazul;
- copie CI a persoanei împuternicite dacă este cazul;
- dovada plăţii a sumei de 20 de lei / document în contul de Trezorerie al I.T.M. Teleorman- RO69TREZ6065032XXX005146,Trezoreria Alexandria,Cod fiscal: 12317500.
Se va indica de către beneficiar perioada vizată si ANGAJATORUL.
Documentele de mai sus semnate, se transmit pe adresa de e-mail: itmteleorman@itmteleorman.ro urmând ca ridicarea documentului să se facă personal de la sediul instituţiei.
_________________________________________________________________________________________
Inspectoratul Teritorial de Muncă Teleorman, anunță beneficiarii că în vederea depunerii registrului de evidenţă salariaţi în format electronic sunt necesare următoarele documente:
- adresă de înaintare - CLICK PENTRU DESCARCARE ADRESĂ AICI!
- copie după certificatul de înmatriculare scanată;
- împuternicire semnată şi scanată, dacă este cazul;
- fisierul extensia .rvs;
Documentele de mai sus semnate, se transmit pe adresa de e-mail: itmteleorman@itmteleorman.ro.
_________________________________________________________________________________________
Inspectoratul Teritorial de Muncă Teleorman, anunță beneficiarii că în vederea eliberarii parolei de acces in aplicatia REGES / REVISAL pentru depunerea registrului de evidenţă salariaţi în format electronic sunt necesare următoarele documente:
- solicitare scrisă pentru eliberarea numelui de utilizator şi parolei - CLICK AICI PENTRU DESCARCARE !
- copie după certificatul de înmatriculare scanată;
- împuternicire semnată de angajator şi scanată, dacă este cazul;
- copie act de identitate reprezentant legal scanata precum şi copie act de identitate a persoanei împuternicite;
Documentele de mai sus semnate, se transmit pe adresa de e-mail: itmteleorman@itmteleorman.ro urmand ca parola sa fie ridicată de la sediul instituţiei sau transmisă in format electronic dacă se cere in mod expres.
_________________________________________________________________________________________
Inspectoratul Teritorial de Muncă Teleorman, anunță beneficiarii că în vederea recuperării bazei de date pentru aplicatia REVISAL sunt necesare următoarele documente:
- cerere tip - CLICK PENTRU DESCARCARE CERERE AICI!
- copie după certificatul de înmatriculare scanată;
- împuternicire semnată de angajator şi scanată, dacă este cazul;
- copie act de identitate reprezentant legal scanata precum şi copie act de identitate a persoanei împuternicite ;
- dovada plăţii a sumei de 20 de lei / document în contul de Trezorerie al I.T.M. Teleorman RO69TREZ6065032XXX005146, Trezoreria Alexandria, Cod fiscal: 12317500.
Documentele de mai sus semnate, se transmit pe adresa de e-mail: itmteleorman@itmteleorman.ro urmand ca baza de date sa fie ridicată de la sediul instituţiei sau transmisă in format electronic dacă se cere in mod expres.
_________________________________________________________________________________________