Hartă site
Inspectoratul Teritorial de Muncă Sibiu                                                                         
                                                                                                                                                      

Stimați cetățeni,                                                                        

Suntem în căutarea părerii dumneavoastră cu privire la nevoile de consiliere etică în Inspectoratul Teritorial de Muncă Sibiu. În acest sens, în urma interacțiunii dumneavoastră cu personalul I.T.M. Sibiu, vă rugăm să evaluaţi următoarele afirmaţii despre aplicarea în instituţia noastră a principiilor şi normelor de conduită, completând chestionarul pe care îl regăsiți accesând link-ul de mai jos.

Vă mulţumim pentru contribuţia dumneavoastră și timpul acordat!

https://forms.office.com/r/tgqBKGeUr0?origin=lprLink

                                                                                                                                                                                            

Portal actualizat pentru Registrul General de Evidență a Salariaților

Informare! 31 decembrie 2025 - NOUL termenul limită pentru tranziţia la REGES-ONLINE, conform art. 4 din O.U.G. 46/19.09.2025 privind modificarea şi completarea O.U.G. 17/2005 pentru stabilirea unor măsuri organizatorice la nivelul administraţiei publice centrale, precum şi pentru modificarea unor acte normative  

Atenţie! - termenul limită pentru tranziţia la REGES-ONLINE, conform art. 11 alin. (1) şi (2) din H.G. 295/2025 privind Registrul general de evidenţă a salariaţilor - REGES-ONLINE <- click pentru vizualizare Comunicat de presă Inspectia Muncii

Începând cu data de 01.04.2025,  Inspecția Muncii pune la dispoziția angajatorilor un portal modernizat, accesibil online, pentru transmiterea Registrului general de evidență a salariaților în format electronic. Noul sistem este disponibil la aceeași adresa web: www.reges.inspectiamuncii.ro.

Prin noul portal nu mai este necesară instalarea unei aplicații dedicate (ex. ReviSal), iar generarea și transmiterea fișierelor .rvs nu mai este obligatorie.  Aplicația este complet web-based, ușor de accesat și utilizat, și respectă toate cerințele legale în vigoare.

Important!  Conform reglementărilor legislative, vechiul sistem va rămâne activ pentru încă 6 luni, pentru consultarea sau preluarea informațiilor transmise anterior.

HOTĂRÂREA nr. 295 din 27 martie 2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE

ORDINUL nr. 1.107 din 6 mai 2025 pentru aprobarea Procedurii de acces în vederea completării, transmiterii şi interogării datelor în/din Registrul general de evidenţă a salariaţilor -- REGES-ONLINE 

Şedinţe online dedicate sistemului REGES-ONLINE

Pentru a veni în întâmpinarea angajatorilor și a le facilita tranziția de la Revisal la REGES ONLINE, Inspecția Muncii va continua ca, împreună cu furnizorul soluției informatice, să susțină sesiuni on-line de instruire gratuită, în cadrul cărora se vor prezenta toate detaliile tehnice pe care angajatorii trebuie să le cunoască pentru utilizarea noului sistem informatic și la care vor putea participa accesând link-ul comunicat în acest scop pe site-ul Inspecției Muncii https://www.inspectiamuncii.ro/

Ghid pentru autentificare cu semnătura electronica: click_aici

Dacă doriți în continuare să accesați versiunea anterioară a aplicației,  aceasta este disponibilă la: www.reges1.inspectiamuncii.ro, dând click în locul indicat de sub butonul de conectare la aplicaţia destinată salariaţilor:

Pentru suport tehnic REGES ONLINE:

Angajatori: regesonlinesuport.angajator@inspectiamuncii.ro

Salariaţi - regesonlinesuport.salariat@inspectiamuncii.ro

Telefon ghid interactiv: 0800 500 166

Program de lucru:
Luni - Vineri, 08:00-20:00, cu excepţia zilelor de sărbători legale

Pentru informații suplimentare accesați site-ul oficial al Inspecției Muncii www.inspectiamuncii.ro

                                                                                                                                                                                            

<- click pe imaginea alăturată

 

Munca în străinătate

 

  Informatii destinate cetățenilor români care intenționează să lucreze ca lucrători sezonieri în Germania

Materialul realizat de Ministerul Alimentației, Agriculturii și Pădurilor din Bavaria descrie noile condiții de muncă și de cazare, cu respectarea restricțiilor în vigoare, precum și noile proceduri introduse în contextul epidemiologic actual

  Informare privind factura electronică RO e-factura

Informaţii privind siguranta refugiatilor şi prevenirea traficului de persoane:

       Agenția Națională Împotriva Traficului de Persoane împreună cu celelalte structuri ale Ministerului Afacerilor Interne, instituțiile guvernamentale, organizațiile neguvernamentale și organizațiile internaționale desfășoară activități conform mandatului instituțional pentru furnizarea informațiilor de care refugiații au nevoie și pentru diminuarea riscurilor la trafic, la care aceștia pot fi expuși.

Link-uri utile pentru informaţii:

 

<- click pe imagine pentru mai multe informaţii

 

<- click pe imagine pentru mai multe informaţii

 

 

VIITORUL TĂU ÎNCEPE AZI. MERIŢI CA MUNCA TA SĂ FIE RECUNOSCUTĂ

 

<- click pe imagine pentru mai multe informaţii

 

Campania ELA - The EU Week for Seasonal Workers

 

    

 

Munca sezonieră în Germania2021

 

Lucrător sezonier în Germania

 

vezi mai mult 

 

 

 

"Informează-te, lucrează legal şi cunoaşte-ţi drepturile pentru a fi protejat!" - Campanie de informare a Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale

 

Anunț MAE pentru cetățenii britanici posesori ai unui permis de ședere/certificat de înregistrare valabil în România

Campanie de informare a studenților străini și a angajatorilor

Inspecția Muncii desfășoară o campanie de informare online a cetățenilor străini aflați la studii, care doresc să desfășoare activități de lucru în România și a angajatorilor care doresc să utilizeze ca forță de muncă cetățeni străini, prin angajare sau detașare.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Odată cu intrarea în vigoare a Ordinului ministrului muncii și protecției sociale nr. 1.140/2020, începând cu data de 25 iulie 2020, beneficiarii au obligația să țină evidența zilierilor în Registrul electronic de evidență a zilierilor.

În ceea ce privește punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 52/2011 privind exercitarea unor activități cu caracter ocazional desfășurate de zilieri, republicată, cu modificările și completările ulterioare, facem următoarele precizări:

- Ordinul ministrului muncii și protecției sociale nr. 1.140/2020 stabilește metodologia de întocmire și transmitere a registrului electronic de evidență a zilierilor, precum și înregistrările care se efectuează în acesta.
- Potrivit alin. (1) al art. V din OUG nr. 26/2019, prevederile de la art. I pct. 5 si 7 se aplică începând cu data intrării în vigoare a ordinului ministrului muncii și protecției sociale, inclusiv cu cele aduse prin ordonanța de urgență menționată.
- Potrivit alin. (2) al art. V din OUG nr. 26/2019, la data intrării în vigoare a ordinului ministrului muncii și protecției sociale prevăzut la art. 4^1 din Legea nr. 52/2011, anexele 1 și 2 din Legea nr.52/2011 se abrogă 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pentru efectuarea de plăţi online / transfer bancar, contul Inspectoratului Teritorial de Muncă Sibiu este:
          Pentru TAXE ŞI TARIFE:    RO92TREZ5765032XXX010278
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site reprezinta acordul dumneavoastra.