Revisal

Referitor la adoptarea unei soluții tehnice pentru angajatorii care se confruntă cu situația pierderii bazei de date aferente Registrului General de Evidență a Salariaților în format Electronic:

Conform art. 8 alin (5) din HG 500/2011, angajatorul este răspunzător pentru păstrarea în condiții de securitate a datelor precum și pentru păstrarea lor pe o perioadă îndelungată. "Registrul electronic și dosarele personale ale fiecărui salariat se vor păstra în condiții care să asigure securitatea datelor, precum și păstrarea lor îndelungată și corespunzătoare, cu respectarea prevederilor Legii 677/2001, cu modificările și completările ulterioare. Angajatorul răspunde pentru asigurarea acestor condiții, precum și pentru orice prejudiciu produs salariatului sau oricărei alte persoane fizice sau juridice, prin încălcarea acestor obligații". Deci, angajatorul, periodic (de preferat la fiecare se transmitere), trebuie să-și salveze datele și pe un suport extern (stick usb, CD, DVD, hard disk extern), așa cum scrie și în manualul de utilizare a aplicației, folosind funcțiunea "Salvare bază de date" din meniul "Instrumente" atunci când are înregistrați în aplicație mai mulți angajatori sau tabul "Export angajator" din același meniu, când are de salvat un singur angajator (procedură explicată și mai jos)

În cazul în care, din diferite motive angajatorii își pierd baza de date și nu o au salvată, atunci procedeul este următorul:

- angajatorii cu peste 50 de salariați (inclusiv) va prezenta inspectoratului o cerere de recuperare, însoțită de o copie a certificatului de înmatriculare, de o împuternicire semnată și ștampilată de angajator, în cazul în care persoana care solicită recuperarea este alta decât reprezentantul legal al angajatorului și o copie după actul de identitate al persoanei împuternicite. Inspectoratul Teritorial de Muncă va transmite solicitarea către Inspecția Muncii, urmând ca după primirea bazei de date recuperată, să o pună la dispoziția angajatorului, care, la primire va prezenta o împuternicire semnată și ștampilată de angajator, în cazul în care persoana care primește baza de date recuperată este alta decât reprezentantul legal al angajatorului, și o copie după actul de identitate al persoanei împuternicite.

- pentru angajatorii de dimensiuni de până la 50 de salariați, inspectoratul va pune la dispoziție un "Raport angajator" pentru a avea informațiile corecte, urmând să își recreeze registrul prin reintroducerea datelor respectând în mod riguros identificatorii specifici fiecărei entități - CUI, categorie, formă juridică, formă de organizare, nivel de înființare pentru angajator, CNP pentru salariat, număr și dată încheiere contract pentru contract.


DOSARUL PERSONAL AL SALARIATULUI conform H.G. nr.500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor [descarcă]


IMPORTANT!!!!

INFORMAȚII UTILE ȘI DE REȚINUT

- La instalarea aplicației Revisal trebuie lăsată calea implicită, deoarece baza de date este salvata pe partitia C, indiferent unde se instalează programul;
- Generarea fișierului *.rvs, necesar pentru transmiterea datelor din Revisal se face apăsând butonul 'Generare registru', din meniul 'Registru' (fig. 1 de mai jos);
- Fișierul *.rvs se depune folosind una din cele două modalități:
*la ghișeul ITM din Reșița sau la punctul de lucru Caransebeș (la prima depunere a a fișierului *rvs sau la orice modificare din datele de identificare ale angajatorului este OBLIGATORIU), însoțit de o adresă de înaintare (MODEL), copie dupa CUI și decizia de numire a persoanei care are în atribuții completarea datelor in Revisal, daca acesta nu este administratorul societății.
*online accesând linkul 
http://reges.inspectiamuncii.ro (pentru obținerea parolei necesară transmiterii fișierului *rvs este necesară depunerea unei copii dupa CUI, adresă pentru obținerea parolei - modelul de solicitare și copie dupa buletin)

Menționăm că prima depunere a fișierului *rvs se face exclusiv la ghiseu, iar dupa obținerea numelui de utilizator și a parolei fișierele se pot depune online.

Transformarea fișierelor *.xml generate în alte aplicatii decat Revisal în fișiere *.rvs se face folosind butonul "Validare registru non-revisal" din meniul "Registru" al aplicației Revisal (fig.2 de mai jos)

IMPORTANT!!!
E foarte important sa se faca salvari ale bazei de date pe un suport extern sau pe alta partiție, de fiecare dată cand se genereaza fișierul *.rvs pentru ca, în cazul pierderii datelor, să poată fi restaurate. Aceasta se face din meniul Instrumente - Salvare baza de date. (Înaintea restaurării bazei de date, se introduce manual angajator, care apoi se poate sterge) (fig. 3 de mai jos). - Export angajator salveaza doar firma curenta, iar salvare baza de date salveaza toti angajatorii din baza de date.


(generare fișier *.rvs și salvare baza de date)


VERSIUNEA NOUĂ A APLICAŢIEI REVISAL CONFORM HOTĂRÂRII DE GUVERN NR. 500/2011 CU MODIFICĂRILE ȘI COMPLETĂRILE ULTERIOARE, CE CUPRINDE ACTUALIZĂRI ALE CODURILOR COR PÂNĂ LA DATA DE 05.11.2015, PRECUM ȘI O SERIE DE MODIFICĂRI DESCRISE MAI JOS

Începând cu data de29 aprilie 2016, Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor o versiune actualizată a portalului pentru transmiterea registrului de evidenţă a salariaţilor în format electronic conform prevederilor HG nr. 500/2011 cu modificările şi completările ulterioare

Revisal 6.0.5 (pentru Windows XP / Vista / 7 / 8 / 10) 
Ghid de instalare şi utilizare (format .pdf - Portable Document Format)

Versiunea actualizată a aplicației Revisal 6.0.5 cuprinde:

- Actualizarea nomenclatorului COR
Funcțiile/ocupaţiile contractelor individuale de muncă vor putea fi transmise folosind nomenclatorul COR compatibil ISCO 08, actualizat la nivelul Ordinului de modificare şi completare a Clasificării ocupaţiilor din România - nivel de ocupaţie emis de Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice (OMMFPSPV) nr. 2196/05.11.2015. Începând cu versiunea curentă, funcțiile/ocupaţiile contractelor individuale de muncă vor putea fi transmise folosind atât COR compatibil ISCO 08 în conformitate cu prevederile OMMFPS nr. 1832/08.08.2011, cât şi ISCO 08 în conformitate cu prevederile OMMFPS de modificare şi completare a COR nr. 177/07.02.2012, 150/25.01.2013, 2176/14.10.2013, 190/14.02.2014, 433/20.03.2014, 1419/16.07.2014, 123/29.01.2015, 747/25.03.2015, 2196/05.11.2015 până la 1 iulie 2016. Ulterior acestei date, doar COR compatibil ISCO 08, actualizat la nivelul OMMFPSPV nr. 2196/05.11.2015 va fi acceptat pentru transmiterea registrului de salariați.

- Actualizarea nomenclatorului SIRUTA
Localităţile corespunzătoare adresei angajatorului şi salariaţilor vor putea fi transmise folosind nomenclatorul SIRUTA, actualizat la nivel de final an 2015.
Începând cu versiunea curentă, localităţile corespunzătoare adresei angajatorului şi salariaţilor vor putea fi transmise folosind atât nomenclatorul SIRUTA în versiunea actualizată la nivelul Legii 86/2010, cât şi pe cel adus la zi conform legislaţiei SIRUTA, cu ultima modificare introdusă prin Legea 214/2012 şi actualizat la nivel de final an 2015, corespunzător postării pe site-ul Institutului Naţional de Statistică (INS) a clasificării SIRUTA – versiunea SIRUTA_AN_2015.

- Introducerea posibilităţii de a înregistra un salariat apatrid
Începând cu versiunea curentă, vor putea fi înregistraţi salariaţi apatrizi. Un salariat apatrid poate să fie înregistrat cu drept de şedere în UE sau fără drept de şedere în UE. Pentru un salariat apatrid fără drept de şedere în UE trebuie înregistrate şi detaliile aferente unui salariat cu cetăţenie non UE.

- Cetăţenia unui salariat se va înregistra la nivel de ţară de apartenenţă
Începând cu versiunea curentă, cetăţenia unui salariat se va selecta direct la nivel de ţară de apartenenţă, asocierea categoriei (România, UE sau non-UE) făcându-se pe baza informaţiei privind ţara.  Astfel, la completarea cetăţeniei salariatului, se va prezenta pentru selectare întregul nomenclator de naţionalităţi, cu valoarea "România" preselectată.

- Un salariat român se va putea înregistra şi cu act de identitate: alt tip de act identitate românesc
Pentru cetăţenii români cu domiciliul în străinătate care lucrează pentru un angajator român fără a avea un domiciliu pe teritoriul României, a fost adăugat ca element de identificare alt tip de act identitate românesc.

- Pentru un salariat, trebuie precizată ţara de domiciliu / reşedinţă
Începând cu versiunea curentă, trebuie precizata tara de domiciliu / reşedinţă a salariatului. Pentru selectarea tarii de domiciliu / reşedinţă, se va prezenta întregul nomenclator de naţionalităţi, cu valoarea "România" preselectată.

- Radiere salariat
Începand cu versiunea curentă, un salariat se poate radia. Radierea reprezintă ştergerea logică a unui salariat înregistrat eronat pentru un angajator. Un salariat se poate radia: dacă nu are înregistrat niciun contract sau dacă toate contractele sale au fost în prealabil radiate.

- Radiere contract
Începând cu versiunea curentă, un contract se poate radia. Radierea reprezintă ştergerea logică a unui contract înregistrat eronat pentru un salariat. Un contract se poate radia indiferent de starea în care se află.

- Nomenclator temeiuri de suspendare
Nomenclatorul temeiuri de suspendare a fost modificat (adaugări temeiuri, redenumiri temeiuri).

Notă:sunt reintegrate temeiurile „Concediu pentru îngrijirea copilului bolnav în vârstă de până la 7 ani sau, în cazul copilului cu handicap, pentru afecţiuni intercurente, până la împlinirea vârstei de 18 ani” (Codul muncii art. 51 al. 1 lit. b)) şi „Pe durata detaşării” (Codul muncii art. 52 al. 1 lit. d)),  care fuseseră eliminate din Revisal v6.0.4

- Nomenclator temeiuri de încetare
Nomenclatorul temeiuri de încetare a fost modificat (adaugări temeiuri, redenumiri temeiuri, invalidare temei pentru actualizare încetare).

- Prelungire detaşare
Introducere funcţionalitate, pentru a permite prelungirea detaşării, după perioada iniţială de cel mult un an, cu câte 6 luni.

- Corecţie reactivare
Introducere funcţionalitate de corectare reactivare.

- Transfer contracte
Integrarea funcţionalităţii de transfer de întreprindere în condiţiile Legii nr. 67/2006.

- Schimbare loc de muncă
Schimbare loc de muncă la o altă entitate a angajatorului, cu o identitate fiscală diferită.

- Schimbare gestiune registru
Schimbarea unei entităţi a unei organizaţii care gestionează datele de registru privind unul sau mai multe contracte cu o altă entitate a aceleiaşi organizaţii.

Noua versiune a aplicaţiei Revisal răspunde numeroaselor solicitări venite din partea angajatorilor cu privire la greutățile întâmpinate în transmiterea registrului ca urmare a eliminării temeiului de suspendare „concediu pentru îngrijirea copilului bolnav în  vârstă de până la 7 ani sau, în cazul copilului cu handicap, pentru afecţiuni intercurente, până la împlinirea vârstei de 18 ani”,Codul muncii art. 51 alin. 1 lit. b)din Revisal v6.0.4, înlocuită de versiunea  curentă, 6.0.5 .

Versiunea actualizată a aplicației Revisal 6.0.5 se poate instala direct peste aplicaţia v5.0.8 sau v6.0.4, fără a necesita alte menevre premergătoare, cu excepţia salvării bazei de date, care este recomandată în astfel de situaţii.

SPECIFICAŢIILE TEHNICE ALE REGISTRULUI CONFORM HOTĂRÂRII DE GUVERN NR. 500/2011 CU MODIFICĂRILE ȘI COMPLETĂRILE ULTERIOARE

Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor specificaţiile tehnice actualizate de completare a registrului general de evidenţă a salariaţilor aferente versiunii 6.0.5 a sistemului. Specificaţiile tehnice se adresează cu precădere angajatorilor care utilizează aplicaţii proprii de gestiune a salariaţilor, altele decât Revisal, şi detaliază structura registrului ce urmează a fi transmis, precum şi regulile de completare aferente fiecărui element:

specificaţii tehnice versiune revizuită (26.04.2016) (format .pdf - Portable Document Format)
reguli de completare versiune revizuită (26.04.2016) (arhivat în format .zip - 4 fişiere .xsd - XML Schema Definition)

Atenție!Începând cu data de 29 aprilie 2016, pentru depunerea registrului ce conține salariați cu cetățenia uneia dintre țările: Croația, Elveția, Islanda, Lichtenstein sau Norvegia, este necesară instalarea versiunii 6.0.5 a aplicației Revisal sau actualizarea aplicației proprii de gestiune a salariaților conform specificaţiilor tehnice revizuite la data 26.04.2016:

Până la conformarea integrală cu specificaţiile tehnice revizuite la data 26.04.2016, angajatorii care utilizează aplicaţii proprii de gestiune a salariaților şi care, în registrul pe care îl generează, au înregistrate situaţii de tipul celei de mai sus, vor aplica, în versiunea actuală a soluţiei proprii, una dintre următoarele soluţii:

  1. eliminarea manuală, temporară, din fişierul .xml generat din aplicaţia proprie de evidenţă a structurii <Salariat> pentru salariaţii care au completată la cetăţenie una dintre ţările de mai sus; ulterior recomandăm validarea xml-ului utilizând aplicaţia Revisal versiunea 5.0.8 şi depunerea acestuia în sistemul ReGES, online sau la sediul inspectoratului teritorial de muncă în raza de activitate a căruia angajatorul îşi desfăşoară activitatea. În cazul în care pentru salariaţi având cetăţenia uneia dintre ţările enumerate mai sus sunt necesare modificări, se aplică varianta prezentată la punctul (2.) ;
  2. instalarea versiunii 6.0.5 a aplicaţiei Revisal şi introducerea manuală a salariaţilor şi contractelor de muncă ale acestora pentru care există modificări. Introducerea acestora este necesar să fie realizată utilizând cu stricteţe aceiaşi identificatori pentru salariat (CNP), şi contract (număr şi dată contract) ca cei depuşi anterior în sistem. Ulterior efectuării modificărilor asupra contractelor de muncă, este necesar să se genereze registrul pentru transmiterea acestuia online sau la sediul inspectoratului teritorial de muncă în raza căruia angajatorul îşi are sediul.

Pentru suport tehnic şi sugestii referitoare la registrul în format electronic, Inspecţia Muncii vă pune la dispoziţie adresa de e-mail: suportregistru@inspectiamuncii.ro

VERSIUNEA 5.0.8 A APLICAŢIEI REVISAL CONFORM HOTĂRÂRII DE GUVERN NR. 500/2011 CU MODIFICĂRILE ȘI COMPLETĂRILE ULTERIOARE.

În data de 10 noiembrie 2011 s-a publicatHotărârea de Guvern nr. 1.105/2011prin care se modifică prevederile Hotărârii de Guvern nr. 500/2011. Drept urmare, Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor versiunea actualizată a aplicaţiei informatice Revisal pentru înfiinţarea şi completarea registrului general de evidenţă a salariaţilor: 

-Revisal 5.0.8(pentru Windows XP / Vista / 7) 
-Ghid de instalare şi utilizare(format .pdf - Portable Document Format) 
-Răspunsuri la întrebări frecvente privind registrul- revizuit in data de 11.03.2015

Versiunea actualizată a aplicaţiei Revisal permite: 
- introducerea şi actualizarea sporurilor salariale inclusiv în valoare procentuală, astfel cum sunt prevăzute în contractul individual de muncă; 
- preluarea datelor aferente registrului din versiunea anterioară a aplicaţiei Revisal 5.0.6;
- actualizarea nomenclatorului COR conform clasificării compatibile ISCO 08, reglementată prin Ordinul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale nr. 1832 din 6 iulie 2011 / Institutului Naţional de Statistică nr. 856 din 11 iulie 2011;
- generarea registrului ce urmează a fi transmis către inspectoratul teritorial de muncă;
- validarea registrului generat din aplicaţii proprii de gestiune a salariaţilor, altele decât Revisal, conform specificaţiilor tehnice de mai jos. 

Specificaţiile tehnice ale registrului conform Hotărârii de Guvern nr. 1.105/2011 prin care sunt modificate prevederile Hotărârii de Guvern nr. 500/2011
Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor specificaţiile tehnice actualizate de completare a registrului general de evidenţă a salariaţilor. Specificaţiile tehnice se adresează angajatorilor care utilizează aplicaţii proprii de gestiune a salariaţilor, altele decât Revisal, şi detaliază structura registrului ce urmează a fi transmis, precum şi regulile de completare aferente fiecărui element:

-specificaţii tehniceversiune revizuită 06.12.2011(format .pdf - Portable Document Format)
-reguli de completareversiune revizuită 06.12.2011(arhivat în format .zip - 4 fişiere .xsd - XML Schema Definition)

Pentru suport tehnic şi sugestii referitoare la registrul în format electronic, Inspecţia Muncii vă pune la dispoziţie adresa de e-mail :suportregistru@inspectiamuncii.ro

-Precizări referitoare la modificările aduse Hotărârii de Guvern nr. 500/2011 privind registrul

INFORMAŢII ÎN SPRIJINUL ANGAJATORILOR PRIVIND ÎNTOCMIREA ŞI TRANSMITEREA REGISTRULUI

Registrul se întocmeşte utilizând după caz aplicaţia Revisal sau aplicaţiile proprii ale angajatorilor pentru gestiunea salariaţilor, conformHotarârii Guvernului nr. 500/2011, şi trebuie transmis către inspectoratul teritorial de muncă, conformOrdinului Ministrului Muncii Familiei şi Protecţiei Sociale nr. 1.918/2011

Pentru corecta informare şi utilizare vă indicăm să consultaţi prevederile Hotărârii Guvernului şi ale Ordinului menţionate, precum şi conţinutul următoarelor documente (format .pdf - Portable Document Format): 

-Generarea registrului utilizând aplicaţia Revisal
-Transmiterea on-line a registrului 
-Obţinerea parolei,modelul de solicitare

Transmiterea on-line a registrului se poate realiza accesând direct link-ulhttp://reges.inspectiamuncii.ro 

VERSIUNEA 5.0.6 A APLICAŢIEI REVISAL CONFORM HOTĂRÂRII DE GUVERN NR. 500/2011

În urma consultărilor publice, Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor versiunea nouă a aplicaţiei informatice Revisal pentru înfiinţarea şi completarea registrului general de evidenţă a salariaţilor în format electronic, actualizată în conformitate cu prevederileHotărârii Guvernului nr. 500/2011şi aleOrdinului Ministrului Muncii Familiei şi Protecţiei Sociale nr. 1.918/2011:

-Revisal 5.0.6(pentru Windows XP / Vista / 7) 
-Ghid de instalare şi utilizare(format .pdf - Portable Document Format) 

Versiunea nouă a aplicaţiei Revisal permite: 
- introducerea şi actualizarea datelor din registru în conformitate cu prevederile H.G. nr. 500/2011; 
- preluarea datelor aferente registrului din versiunea anterioară a aplicaţiei Revisal, care trebuie să fie actualizată cu toate patch-urile publicate;
- generarea registrului ce urmează a fi transmis către inspectoratul teritorial de muncă;
- validarea registrului generat din aplicaţii proprii de gestiune a salariaţilor, altele decât Revisal, conform specificaţiilor tehnice de mai jos. 

SPECIFICAŢIILE TEHNICE ALE REGISTRULUI GENERAL DE EVIDENŢĂ A SALARIAŢILOR CONFORM HOTĂRÂRII DE GUVERN NR. 500/2011

Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor specificaţiile actualizate de completare a registrului de evidenţă a salariaţilor în format electronic, aferente soluţiei tehnice adoptate în conformitate cu prevederileHotărârii Guvernului nr. 500/2011.
Specificaţiile tehnice se adresează angajatorilor care utilizează aplicaţii proprii de gestiune a salariaţilor, altele decât Revisal, şi detaliază structura registrului ce urmează a fi transmis, regulile de completare aferente fiecărui element, incluzând şi un exemplu de generare a registrului:

-specificaţii tehniceversiune revizuită 15.08.2011(format .pdf - Portable Document Format)
-reguli de completareversiune revizuită 15.08.2011(arhivat în format .zip - 4 fişiere .xsd - XML Schema Definition)
-exempluversiune revizuită 15.08.2011(arhivat în format .zip)


Pentru suport tehnic şi sugestii referitoare la registrul în format electronic, Inspecţia Muncii vă pune la dispoziţie adresa de e-mail: suportregistru@inspectiamuncii.ro

VERSIUNEA VECHE A APLICAŢIEI REVISAL CONFORM HOTĂRÂRII DE GUVERN NR. 161/2006:

Prin intermediul aplicaţiei Revisal versiunea 2.0.6 se realizează înfiinţarea şi completarea registrului de evidenţă a salariaţilor în conformitate cu prevederileHotărârii Guvernului nr. 161/2006 (abrogată în prezent)şi ale Ordinului Ministrului Muncii Solidarităţii Sociale şi Familiei nr. 20/2007.
 
Aplicaţia Revisal 2.0.6 împreună cu actualizările ulterioare - patch, pot fi descărcate prin accesarea link-urilor de mai jos. Pentru corecta instalare a aplicaţiei şi patch-urilor, se recomandă parcurgerea în prealabil a ghidului de instalare şi utilizare aferent.
 
Aplicatia Revisal 2.0.6 (data publicării 16.01.2007) 
-Revisal - versiunea v 2.0.6(pentru Windows 2000 / XP)
-Ghidul utilizatorului(format .pdf - Portable Document Format)
 
Actualizarea nomenclatorului CAEN (data publicării 29.03.2008) 
-Patch Revisal.KB.206.003(pentru Windows XP / 2000 / 98)
-Ghidul de instalare şi utilizare(format .pdf - Portable Document Format)
-Întrebări frecvente patch ReviSal.KB.206.003(format .pdf - Portable Document Format)
 
Actualizarea nomenclatorului COR (data publicării 09.06.2009) 
-Patch Revisal.KB.206.004(pentru Windows XP / 2000 / 98)
-Ghid de instalare şi utilizare(format .pdf - Portable Document Format)
 
Actualizarea nomenclatorului COR (data publicării 05.02.2010) 
-Patch Revisal.KB.206.005(pentru Windows XP / 2000 / 98)
-Ghid de instalare şi utilizare(format .pdf - Portable Document Format)
 
Actualizarea nomenclatorului COR (data publicării 07.09.2010)
-Patch Revisal.KB.206.006(pentru Windows XP / 2000 / 98)
-Ghid de instalare şi utilizare(format .pdf - Portable Document Format)
 
Actualizarea nomenclatorului COR (data publicării 01.08.2011) 
-Patch Revisal.KB.206.007(pentru Windows XP / 2000 / 98) 
-Ghid de instalare şi utilizare(format .pdf - Portable Document Format) 
 

SPECIFICAŢIILE TEHNICE ALE REGISTRULUI GENERAL DE EVIDENŢĂ A SALARIAŢILOR CONFORM HOTĂRÂRII DE GUVERN NR. 161/2006:

Angajatorii care utilizează aplicaţii informatice proprii pentru înfiinţarea şi completarea registrului în conformitate cu prevederileHotărârii Guvernului nr. 161/2006(abrogată în prezent) trebuie să respecte specificaţiile actualizate privind structura şi formatul de fişier care trebuie transmis către inspectoratul teritorial de muncă. Implementarea versiunilor actualizate ale nomenclatoarelor COR/CAEN nu afectează principiile de generare a fişierului care trebuie transmis, ci doar adaugă o regulă de identificare a noilor coduri de ocupaţii/activităţi, astfel încât să poată fi corect identificate la preluare. Specificaţiile tehnice privind fişierul generat din aplicaţiile informatice proprii conform Hotărârii Guvernului nr. 161/2006, precum şi aplicaţia destinată verificării şi validării fişierelor de tip .XML, pot fi descărcate prin accesarea link-urilor de mai jos. 
 
(data publicării 01.08.2011)
- Formatul de fişier şi Structura de fişier actualizate (format .pdf - Portable Document Format)
 
(data publicării 24.11.2010)
-Kit ReGES.Validator v1.1.0.0107(pentru Windows XP / 2000 / 98) 
-Manual de instalare şi utilizare(format .pdf - Portable Document Format)