Ne gaseşti şi pe acebook
Denumire institutie: INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCA CARAȘ-SEVERIN
Sediu: REȘIȚA, str. Traian Lalescu nr. 22
Tel.: 0255-214419 - Secretariat
0255-226602 - Telefon sesizari
0255-210293 - relatii privind Revisal, contracte de munca, carnete de munca, adeverinte de vechime
Fax: 0255-215208;
Punct de lucru Caransebeș: Str. Nicolae Corneanu, nr. 1, et. 1, tel. 0255-516351 (suspendat activitatea)
Adresa pagina internet: www.itmcaras.ro
E-mail: itmcaras@itmcaras.ro (***important)
Cod Fiscal: 12343240
Cont IBAN pentru Comision si Taxe (adeverinte/certificate/alte dovezi/date necesare) : RO06TREZ1815032XXX003142 - Trezoreria Reșița
Responsabil pentru accesul la informații de interes public (Legea nr. 544/2001) : Berzescu Angelica - inspector, tel. 0255-214419, angelica.berzescu@itmcaras.ro
RELATII CU PRESA - MIHAELA AGA - inspector de muncă, tel: 0255-215608, e-mail: mihaela.aga@itmcaras.ro
PROGRAM DE FUNCTIONARE AL INSTITUTIEI
LUNI, MARTI, MIERCURI, JOI: 08.00-16.30
VINERI: 08.00 - 14.00
PROGRAM CU PUBLICUL LA GHISEU:
LUNI: 08:30-16:00
MARTI, MIERCURI, JOI, VINERI: 08:30 - 14:00
PROGRAM AUDIENTA:
INSPECTOR SEF - Iancu Panduru: MARTI ORELE 10.00-13.00 (în situații excepționale/urgențe, audiențele se pot desfășura și în alte zile/intervale orare)
INSPECTOR SEF ADJ RM - Cătălin-Vasile Bîcleșanu - exercitare temporară: JOI ORELE 10.00-13.00 (în situații excepționale/urgențe, audiențele se pot desfășura și în alte zile/intervale orare)
INSPECTOR SEF ADJ SSM - Marius-Mihai Bălean - exercitare temporară: JOI ORELE 10.00-13. 00 (în situații excepționale/urgențe, audiențele se pot desfășura și în alte zile/intervale orare)
PETITII:
Adresa de e-mail pentru transmiterea petitiilor: itmcaras@itmcaras.ro
Formular electronic pentru petiții [aici]
Urmărește statusul petiției [aici]
TRANSMITEREA IN FORMAT ELECTRONIC A CARTII DE IDENTITATE: itmcaras@itmcaras.ro
***(Prin alegerea modalității de transmitere electronică a copiei după cartea de identitate, solicitantul serviciului public își asumă riscurile legate de comunicarea electronică, respectiv de modificarea, pierderea, distrugerea, întârzierea în primirea datelor și alte evenimente similare, care țin de circulația datelor pe internet. Autoritatea publică nu răspunde cu privire la riscul informatic privind datele aflate în afara controlului său operațional. În cazul în care nu primiți mesaj de confirmare în maxim 48 de ore de la data transmiterii e-mailului, vă recomandăm să vă adresați telefonic pentru verificare)