NOUTATI

Pentru angajatori cu privire la înrolarea în platforma digitală REGES-ONLINE
În prezent, doar 49% dintre angajatorii din județul Botoșani au migrat în noua platformă REGES ONLINE, iar cei care nu se vor conforma și nu vor realiza migrarea până la data de 31.12.2025 vor fi sancționați. Pentru nerespectarea obligației privind înregistrarea în Registru, în termenul legal, se va aplica amendă de la 15.000 lei la 20.000 lei, iar necompletarea tuturor elementelor contractelor individuale de muncă active la data înrolării în noul sistem, care nu se regăsesc în REVISAL, se sancționează cu amendă de la 5.000 lei la 10.000 lei. vezi mai mult ► 

Pentru angajatori cu privire la înrolarea în platforma digitală REGES-ONLINE

Reprezentanții Inspectoratului Teritorial de Muncă Botoșani îndeamnă toți angajatorii să ia din timp măsurile necesare, astfel încât la data de 1 ianuarie 2026 să utilizeze în mod exclusiv platforma REGES ONLINE. Începând cu această dată, aplicația REVISAL nu va mai fi disponibilă, iar toate raportările privind evidența salariaților se vor realiza exclusiv prin platforma digitală REGES-ONLINE.

În cazul în care v-ați înregistrat deja în REGES-ONLINE, vă mulțumim și vă încurajăm să contribuiți la diseminarea acestei informații către alți angajatori care nu au finalizat încă înregistrarea.

Pentru cei care nu au parcurs încă acest pas, vă reamintim că:

- Înregistrarea în platformă se face simplu, direct din browser, fără instalare locală, accesând: ?? https://reges.inspectiamuncii.ro/

- Autentificarea se poate realiza fie prin cont creat în platforma RoEID, fie cu semnătură digitală calificată, similar ca la ANAF.

- Datele din REVISAL sunt deja migrate – nu este necesară o acțiune manuală în acest sens.

?? Până la 31 decembrie 2025, trebuie completate în REGES-ONLINE acele elemente ale contractelor de muncă active, care nu se regăsesc deja în REVISAL.

Pentru a vă sprijini în utilizarea platformei, vă recomandăm următoarele materiale:

?? Tutoriale video: 

??  https://www.youtube.com/playlist?list=PLpqSMiGqy3ZFAijRX02yGo59sE9aNZf1o

?? Înregistrările video live ale ședințelor de instruire organizate de Inspecția Muncii.

?? https://www.youtube.com/watch?v=JrMEizVJGKI&list=PLpqSMiGqy3ZGZbyXWaIbFDfUH246ZjY-l

Vă reamintim că neîndeplinirea obligațiilor legale privind înregistrarea și completarea datelor în REGES-ONLINE poate atrage sancțiuni, conform prevederilor HG nr. 295/2025. ⚖️

Vă mulțumim pentru colaborare și implicare! vezi mai mult ► 

ROLUL UNUI SINDICAT ÎN NEGOCIEREA CONTRACTULUI COLECTIV DE MUNCĂ
Sindicatul este o formă de organizare voluntară a angajaților/lucrătorilor în scopul apărării, susținerii drepturilor și promovării intereselor lor profesionale, economice, cultural-artistice, sportive sau sociale în relația cu angajatorul. vezi mai mult ► 

Pentru angajatori cu privire la diferența dintre delegare și împuternicire în platforma digitală REGES-ONLINE
Cum se permite accesul unui prestator de servicii HR (ca împuternicit) în REGES-ONLINE ?

    ◦ Cine solicită: O persoană fizică ce își creează un cont individual și accesează zona "Angajator", având calitatea de "împuternicit" pentru firma client. Un prestator care are un contract de prestări servicii poate cere acces la registru declarând că este împuternicit.

    ◦ Procedura: Solicitantul face o "cerere de acces" la registrul unei societăți.

    ◦ Documente necesare: Trebuie anexate documente justificative clare, cum ar fi un act adițional la contractul de prestări servicii sau o împuternicire notarială, care să precizeze explicit autorizarea pentru accesul și operarea în REGES-ONLINE. Aceste documente (inclusiv contractul de prestări servicii) trebuie să fie semnate electronic pentru conformitate și sunt verificate de către ITM.

• Delegarea directă (de către angajator):

    ◦ Această modalitate este menționată ca fiind diferită de procesul prin care prestatorii solicită accesul ca împuterniciți.
    ◦ Cui se adresează: Delegarea directă făcută de angajator către prestator vizează reprezentantul legal al prestatorului.

Astfel, principala diferență este că, în cazul accesului ca împuternicit, prestatorul de servicii HR (sau o persoană fizică) solicită accesul pe baza unei împuterniciri sau a unui act adițional, în timp ce delegarea directă este o acțiune a angajatorului care vizează direct reprezentantul legal al prestatorului.

DELEGAREA

1. Delegarea inițială de la client către prestator:

    ◦ Acest prim nivel începe cu angajatorul client care atribuie accesul către firma prestatoare de servicii HR.
    ◦ Această atribuire se realizează prin completarea CUI/CIF-ului prestatorului în platforma REGES-ONLINE.
    ◦ Dreptul de acces este astfel acordat reprezentantului legal al prestatorului, care trebuie să se autentifice utilizând identitatea sa digitală (ROeID) sau o semnătură electronică.

2. Delegarea internă, de la prestator către angajații proprii:

    ◦ După ce prestatorul a primit accesul, reprezentantul său legal (sau o altă persoană cu drept de delegare) poate redistribui accesul intern către anumiți angajați proprii ai firmei prestatoare.
    ◦ Pentru această delegare internă, se utilizează CNP-ul fiecărui salariat.
    ◦ Este esențial ca persoanele cărora li se deleagă accesul să aibă un contract de muncă activ la data începerii delegării și, de asemenea, să dețină un cont în REGES-ONLINE creat cu ROeID sau semnătură digitală.

Acest sistem permite prestatorilor de servicii HR să distribuie sarcinile legate de operarea în REGES-ONLINE către proprii angajați, facilitând organizarea activității.

Pentru angajatori cu privire la noile categorii de date obligatorii de raportat manual în platforma digitală REGES-ONLINE

Noile categorii de date care trebuie raportate manual în REGES-ONLINE, considerate Informații suplimentare de raportat, se aplică pentru fiecare angajat în parte.

Aceste noi categorii obligatorii de date sunt:

  1. studiile necesare ocupării postului.
  2. locul muncii (fix/mobil).
  3. gradul de invalidate/handicap al angajatului.
  4. repartizarea timpului de muncă.
  5. suspendarea contractelor de muncă în cazul concediilor medicale.

Pentru angajatori cu privire la transmiterea în REGES-ONLINE a suspendărilor în baza certificatelor medicale

Reprezentanții ITM Botoșani reamintesc angajatorilor faptul că prin H.G. nr. 295/2025 se instituie o nouă obligaţie în sarcina angajatorilor, să transmită în Registru şi suspendările în baza certificatelor medicale. Această obligaţie intervine de la data migrării la REGES-ONLINE.
vezi mai mult ► 
ȘEDINȚĂ ONLINE GRATUITĂ REGES-ONLINE 

1.Înregistrări video explicative concentrate pe diverse spețe  

 https://www.youtube.com/watch?v=2116X2rtylE&list=PLpqSMiGqy3ZFAijRX02yGo59sE9aNZf1o

2.Manualul de folosire al aplicației Angajator https://reges.inspectiamuncii.ro/ajutor/

De asemenea, reprezentanții ITM Botoșani își exprimă disponibilitatea de a sprijini angajatorii în procesul de tranziție către platforma Reges-Online prin mijloacele disponibile (la sediul ITM Botoșani din Str. Aleea G-ral Gheorghe Avrămescu, Nr.26 A, telefonic-0231/514854 (interior 6) sau pe adresa de Email: itmbotosani@itmbotosani.ro).
vezi mai mult ► 

Reprezentanții Inspectoratului Teritorial de Muncă Botoșani reamintesc angajaților și foștilor angajați faptul că mii de carnete de muncă sunt încă păstrate în arhiva instituției.
Aproximativ 9500 de carnete de muncă așteaptă să fie ridicate de foștii angajați, deși au trecut mai bine de 10 ani de când datele angajaților sunt transmise în format electronic.
Carnetele de muncă sunt necesare pentru a fi depuse la Casele Teritoriale de Pensii în momentul solicitării pensiei, întrucât aceste documente reprezintă principala dovadă a vechimii în muncă și a perioadelor de cotizare realizate înainte de introducerea registrului electronic de evidență a salariaților . vezi mai mult ► 

Pentru angajatori cu privire la efectuarea și compensarea orelor suplimentare

Conform prevederilor art. 17 alin. (3) din Legea nr. 53/2003 Codul Muncii, republicat și actualizat, persoanele selectate în vederea angajării sau salariații, după caz, vor fi informați cu privire la condițiile de efectuare și de compensare sau de plată a orelor suplimentare, elemente care trebuie să se regăsească și în conținutul contractului individual de muncă.
vezi mai mult ► 

PROPUNERE ORGANIZARE SESIUNE DEDICATĂ REGES-ONLINE vezi mai mult ► 

Şedinţa Consiliului Consultativ Tripartit constituit la nivelul I.T.M. Botoşani
Astăzi, 15.10.2025, la sediul Inspectoratului Teritorial de Muncă Botoşani a avut loc şedinţa trimestrială a Consiliului Consultativ Tripartit constituit la nivelul ITM Botoşani, cu rol de dialog social.  vezi mai mult ► 

Ghidul de utilizare al sistemului informatic REGES-ONLINE, pentru a-i sprijini în vederea accesării și utilizării aplicației, care va fi folosită în mod exclusiv începând cu data de 01 ianuarie 2026. Descarcă


Ghidul de înrolare în sistemul informatic REGES-ONLINE, pentru a-i sprijini și ghida în vederea accesării aplicației, care va fi folosită în mod exclusiv începând cu data de 01 ianuarie 2026 . Descarcă


Ministerul Muncii, Familiei, Tineretului şi Solidarităţii Sociale

Ordinul nr. 2143/2025 pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului muncii, familiei, tineretului şi solidarităţii sociale nr. 1.107/2025 pentru aprobarea Procedurii de acces în vederea completării, transmiterii şi interogării datelor în/din Registrul general de evidenţă a salariaţilor - REGES-ONLINE vezi mai mult ► 
Text publicat în Monitorul Oficial, Partea I nr. 935 din 09 octombrie 2025.

Pentru angajatori cu privire la obligativitatea înscrierii în platforma digitală REGES-ONLINE

În contextul înlocuirii aplicației REVISAL cu platforma digitală REGES-ONLINE și ținând cont de faptul că termenul de înscriere în Reges-Online s-a prelungit până la data de 31 decembrie 2025 la propunerea Ministerului Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale, tocmai pentru ca niciun angajator să nu fie pus în situația de a primi sancțiuni, reprezentanții Inspectoratului Teritorial de Muncă Botoșani îndeamnă toți angajatorii să ia din timp măsurile necesare, astfel încât la data de 1 ianuarie 2026 să utilizeze în mod exclusiv platforma REGES ONLINE.vezi mai mult ► 

Reprezentanții Inspectoratului Teritorial de Muncă Botoșani oferă angajatorilor îndrumarea și sprijinul necesar pentru implementarea și utilizarea corespunzătoare a platformei REGES ONLINE, prin canale oficiale de comunicare (site-ul ITM Botoșani, transmitere mailuri către angajatori), prin mjloace de publicitate (mass-media locală, pagina oficială de Facebook a ITM Botoșani), precum și prin organizarea de sesiuni de instruire.

Reamintim răspunderea contravențională pe care o generează neconformarea, respectiv nerespectarea obligației privind înregistrarea în Registru, în termenul legal, se sancționează cu amendă de la 15.000 lei la 20.000 lei, iar necompletarea tuturor elementelor contractelor individuale de muncă active la data înrolării în noul sistem, care nu se regăsesc în REVISAL, se sancționează cu amendă de la 5.000 lei la 10.000 lei.

 

INFO REGES ONLINE

Ești salariat și ai întrebări despre REGES ON-LINE? vezi mai mult ► 
Ești angajator/prestator și ai întrebări despre REGES ON-LINE? vezi mai mult ► 
Ești prestator de servicii și firmă cu capital privat și deții o semnătură digitală și ai întrebări despre REGES ON-LINE? vezi mai mult ► 
Ești reprezentant legal, firma ta este înregistratăla ONRC și ai semnătură digitală? vezi mai mult ► 
Ești reprezentant legal/împuternicit al unei instituții publice în conformitate cu Legea-cadru nr. 153/2017 și ai semnătură digitală/ROelD? vezi mai mult ► 

Creează-ți simplu și ușor cont pe noua platformă REGES ON-LINE!
Obține simplu și ușor acces la registru pe noua platformă REGES ON-LINE!
https://reges.inspectiamuncii.ro/
Nu știi de unde să începi sau cum sa îți creezi cont?
Echipa de proiect REGES ON-LINE ți-a pregătit tot ce ai nevoie:

 

       
Ești salariat și ai întrebări despre REGES ON-LINE? Ești angajator/prestator și ai întrebări despre REGES ON-LINE? Ești prestator de servicii și firmă cu capital privat și deții o semnătură digitală și ai întrebări despre REGES ON-LINE? Ești reprezentant legal, firma ta este înregistratăla ONRC și ai semnătură digitală? Ești reprezentant legal/împuternicit al unei instituții publice în conformitate cu Legea-cadru nr. 153/2017 și ai semnătură digitală/ROelD?
         

Tranziția la REGES ON-LINE poate fi simplă dacă știi unde să cauți!
Hai să facem digitalizarea mai ușoara împreună!

https://reges.inspectiamuncii.ro/
File:YouTube full-color icon (2017).svg - Wikipediahttps://www.youtube.eom/@bogdannedelcu7444/videos

 

  

Informații pentru lucrătorii străini non UE în România/information for non-EU foreign workers in Romania(ukrainian, serbian, turkis, arabic, hindi, vietnamese, chinese, SriLanka)
vezi mai mult 

Munca în străinătateInformații despre intermedierea și plasarea forței de muncă în străinătate
vezi mai mult 

Lucrători detașați în domeniul construcțiilorInformații pentru lucrătorii detașați în domeniul construcțiilor, romanian/english
vezi mai mult 
 
 
 
 
 


Modificările aduse Codului Muncii prin Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.117/2021

Dantes Nicolae Bratu, inspector general de stat: ”Consecinţele muncii nedeclarate și subdeclarate se reflectă negativ atât asupra salariatului în privința drepturilor aferente contribuțiilor sociale care sunt plătite la o bază de calcul inferioară celei reale, cu consecințe directe asupra acumulării vechimii în muncă și a cuantumului pensiei acestuia, cât și în economie prin distorsionarea mediului concurenţial. Astfel, angajatorii care utilizează munca nedeclarată sau subdeclarată au mai puţine obligaţii financiare aflându-se, prin urmare, în concurenţă neloială cu acei angajatori care folosesc toate tipurile de resurse şi depun eforturi reale pentru respectarea obligaţiilor legale ce le revin.”

Depistarea şi combaterea cazurilor de muncă nedeclarată reprezintă unul dintre obiectivele principale ale Inspecţiei Muncii. În primele 9 luni ale anului 2021, inspectorii de muncă au efectuat 50.060 de controale care au vizat identificarea și combaterea muncii nedeclarate, ca urmare a cărora au fost aplicate amenzi în valoare de 70.500.000 lei. Din cele 4.937 persoane identificate prestând muncă nedeclarată, 3.357 nu dețineau contract individual de muncă în formă scrisă, 1.021 nu aveau contract individual de muncă transmis în Revisal, 160 prestau activitate având contractul de muncă suspendat, iar 399 prestau activitate în afara programului de lucru din contractul de muncă cu timp parțial.

Definirea muncii nedeclarate, concept consacrat sub sintagma ”muncă la negru”, prin extinderea definiției la situațiile multiple care corespund acestei încadrări, precum și creșterea semnificativă a valorii amenzii au condus la o diminuare a fenomenului muncii nedeclarate, însă au generat un alt fenomen, la fel de negativ, cunoscut ca ”muncă la gri”, pe care l-am definit ca ”muncă subdeclarată” și care tinde să capete noi forme de manifestare și să se extindă în tot mai multe sectoare de activitate economică. Această practică constă nu doar în disimularea unui contract individual de muncă cu normă întreagă într-un contract de muncă cu timp parțial, ci și în acordarea, de către angajator, a unui salariu mai mare decât cel evidențiat în documentele financiar-contabile, așa numitul salariu în mână, suma fiscalizată fiind mai mică decât cea primită efectiv de către salariat, fapt care are ca efect nu doar evaziunea fiscală, ci și afectarea salariatului în ceea ce privește drepturile aferente contribuțiilor sociale care sunt plătite la o bază de calcul inferioară celei reale, cu consecințe directe asupra acumulării vechimii în muncă și a cuantumului pensiei acestuia.

Această stare de fapt a impus reglementarea sub aspect legislativ a conceptului de ,,muncă la gri” în sensul definirii acesteia ca noțiune juridică de ”muncă subdeclarată” și, totodată, sancționarea practicării acestui fenomen în scopul de a-l descuraja: ”În sensul prezentei legi, muncă subdeclarată reprezintă acordarea unui salariu net mai mare decât cel constituit și evidențiat în statele de plată a salariilor și în declarația lunară privind obligațiile de plată a contribuțiilor sociale, impozitului pe venit și evidența nominală a persoanelor asigurate, transmisă autorităților fiscale.”

”La Inspecția Muncii suntem conștienți de responsabilitatea socială care ne revine în calitate de autoritate de control care promovează relații de muncă corecte și echitabile pentru toți factorii implicați în piața muncii și combatem acest fenomen al muncii nedeclarate și subdeclarate prin toate mijloacele legale pe care le avem la dispoziție. Suntem în plină Campanie Naţională în vederea reducerii incidenței muncii nedeclarate și subdeclarate la angajatorii care îşi desfăşoară activitatea domeniile de activitate: construcții, fabricarea produselor de brutărie și a produselor făinoase, protecție și pază depozite, service/spălătorii, comerț și lanțuri de aprovizionare, notariate, birori de avocatură și birouri de arhitectură, care se va desfășura până în data de 17 decembrie 2021. În dorința noastră de a acționa preventiv și de a-i informa de angajatori asupra responsabilităților pe care le au, începând cu 30.08.2021, inspectoratele teritoriale de muncă au transmis angajatorilor care prestează activitate în domenii susceptibile de utilizare a muncii nedeclarate sau subdeclarate un număr de 34.181 de scrisori de informare a acestora cu privire la faptul că, în viitorul apropiat, pot fi vizați pentru efectuarea unui control precum și cu privire la principalele reglementări în domeniul relațiilor de muncă pe care trebuie să le respecte.” declară Dantes Nicolae BRATU, inspector general de stat.

Totodată, pe fondul existenței unei situații socio-economice dificile generată de pandemie, ce s-a resimțit profund atât de către angajatori dar și de către salariați, mecanismul juridic reglementat în prezent în Codul Muncii referitor la plata cu întârziere a drepturilor salariale este unul complex și anevoios, ce implică promovarea unor procese în justiție, astfel că s-a impus crearea unei reglementări de natură a asigura protecția socială a salariaților în concordanță cu principiile ce guvernează raporturile de muncă. În acest sens, am susținut propunerea care a fost adoptată privind sancționarea depășirii, cu mai mult de o lună, a termenului stabilit în contractul individual de muncă pentru plata salariului.

De asemenea, tot în contextul situației socio-economice dificile și ca urmare a numeroaselor întâlniri ale inspectorului general de stat cu angajatorii din majoritatea domeniilor de activitate, am propus extinderea termenului de compensare a muncii suplimentare prin zilele libere plătite, de la 60 de zile la 90 de zile, pentru a flexibiliza raporturile de muncă prin crearea posibilității compensării muncii suplimentare cu timp liber corespunzător într-o perioadă mai mare de timp. Astfel, a fost adoptată prevederea ca termenul de compensare a muncii suplimentare prin zile libere plătite să fie extins de la 60 de zile la 90 de zile, pentru a evita blocarea desfășurării raporturilor de muncă ale agenților economici și asigurarea desfășurării activității acestora în bune condiții,corelat cu asigurarea protecției salariaților.

Munca nedeclarată/subdeclarată constituie un fenomen răspândit și nociv, din cauza consecinţelor sociale şi economice grave pe care le produce, cu efecte negative pe termen scurt, dar, mai ales, pe termen lung, atât pentru individ, cât şi pentru societate, precum şi pentru bugetul de stat, existând o relaţie interdependentă între plata contribuţiilor sociale şi a impozitelor şi accesul la drepturile de asigurări sociale şi alte măsuri de protecţie socială:

- persoana care prestează muncă nedeclarată sau subdeclarată nu are siguranţa plăţii muncii prestate, plata făcându-se în funcţie de bunăvoinţa angajatorului, uneori fiind amânată zile în şir sau chiar luni;

- persoana care prestează muncă fără a avea încheiat un contract individual de muncă este lipsită de protecţie socială, ceea ce înseamnă că nu beneficiază de prestaţii din asigurările sociale, asigurările de sănătate, asigurările de şomaj, cele pentru accidente de muncă şi boli profesionale precum şi cele provenite din bugetul consolidat, nu se bucură de protecţia legală a femeilor şi copiilor, nu exercită drepturile colective constituţionale (dreptul la asociere în sindicate şi negocierea contractului colectiv de muncă), nu acumulează vechime în muncă, ceea ce îi va afecta dreptul la pensie;

- persoana lipsită de statutul de angajat legal nu are dreptul la creditare bancară;

- angajatorul este lipsit de posibilitatea legală de a-l responsabiliza pe lucrător pentru eventualele pagube produse de acesta și, de asemenea, nu poate face uz de prerogativa disciplinară;

- fondurile sociale şi bugetul de stat sunt păgubite prin sustragerea de la plata contribuţiilor sociale şi a impozitelor.

”Vom propune și vom susține modificări ale legislației muncii ori de câte ori vom constata că realitatea raporturilor de muncă din societate impune acest lucru.” - Dantes Nicolae BRATU, inspector general de stat.

https://www.facebook.com/105076308593727/posts/115811067520251/

 

A fost publicată Ordonanța de Urgență prin care Codul Muncii a fost modificat cu următoarele prevederi:

-➡️ Definirea și sancționarea ”muncii subdeclarate”: ”În sensul prezentei legi, muncă subdeclarată reprezintă acordarea unui salariu net mai mare decât cel constituit și evidențiat în statele de plată a salariilor și în declarația lunară privind obligațiile de plată a contribuțiilor sociale, impozitului pe venit și evidența nominală a persoanelor asigurate, transmisă autorităților fiscale.”

-➡️ Acordarea unor drepturi salariale nete mai mari decât cele constituite și evidențiate în statele de plată ale salariaților a fost reglementată drept contravenție. Fapta de a acorda un salariu net mai mare decât cel evidențiat în statele de plată a salariului și în declarația lunară privind obligațiile de plată a contribuțiilor sociale, impozitului pe venit și evidența nominală a persoanelor asigurate, transmisă autorităților fiscale va fi sancționată cu amendă de la 8.000 lei la 10.000 lei pentru fiecare salariat identificat în această situație, fără a depăşi valoarea cumulată de 100.000 lei.

- ➡️Redefinirea și sancționarea muncii nedeclarate prin primirea la muncă a unui salariat cu depășirea duratei timpului de muncă (și nu ”în afara programului de lucru”) stabilită în cadrul contractelor individuale de muncă cu timp parţial. Astfel, primirea la muncă a unuia sau a mai multor salariaţi cu depășirea duratei timpului de muncă stabilită în cadrul contractelor individuale de muncă cu timp parţial va fi sancționată cu amendă de la 10.000 lei la 15.000 de lei pentru fiecare persoană astfel identificată, fără a depăşi valoarea cumulată de 200.000 lei.

-➡️Depășirea, cu mai mult de o lună, a termenului stabilit în contract pentru plata salariului va fi sanctionată: ”Încălcarea de către angajator a obligației prevăzute (...) cu mai mult de o lună de la termenul de plată a salariului stabilit în contractul individual de muncă va fi sancționată cu amendă de la 5.000 lei la 10.000 de lei pentru fiecare persoană căreia nu i s-a plătit salariul, cu excepția situației în care angajatorul se află sub incidența Legii nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă”.

- ➡️Termenul de compensare a muncii suplimentare prin zile libere plătite a fost extins de la 60 de zile la 90 de zile, pentru a evita blocarea desfășurării raporturilor de muncă ale agenților economici și asigurarea desfășurării activității acestora în bune condiții. 

(sursa) MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI. PARTEA I. Nr. 951 din 5.10.2021
Pliant MUNCESTE LEGAL! CUNOASTE-TI DREPTURILE